Word nu schrijver van nieuwsitems

Algemene mededelingen betreffende dit forum.
Post Reply
Roland
Lid

Word nu schrijver van nieuwsitems

Post by Roland » 17 Oct 2012, 17:18

Wij streven er naar om retmetro.nl zo veel mogelijk tot een site te maken voor en door hobbyisten. Daarom wil ik graag via deze weg peilen of er interesse is om nieuwsitems te schrijven voor retmetro.nl. Je moet hierbij denken aan het melden van actuele gebeurtenissen of het maken van fotoreportages van bijzondere situaties. Over het algemeen dus zaken die je als dagelijkse reiziger mee kunt maken en leuk zijn om aan de community te melden.

Voor wie?
Iedereen mag zich aanmelden, maar daarbij zijn er wel een aantal voorwaarden waar je aan moet voldoen:
- Goede kennis van de Nederlandse taal.
- Gemiddelde kennis van computers, met name kennis van Word (de webeditor is vergelijkbaar) en je dient te weten hoe je foto's kunt verkleinen naar het juiste formaat.

Hoe meld ik me aan?
Door mij een persoonlijk bericht te sturen, waarin je kort vertelt wat jouw bijdrage zou kunnen zijn.

Hoe werkt het?
Als je bent 'aangenomen' dan word je eerst 'author', je kunt dan artikelen schrijven en als wij deze goedkeuren komen ze online. Als wij zo goed als niets meer op je nieuwsitems hebben aan te merken word je 'publisher', je kunt dan je eigen artikelen ook publiceren.

Vragen kan je stellen in dit topic
r e t m e t r o . n l => r d a m o v . n l

Post Reply